Julmarknad och avslut på veckan

Ja, jag har ju jobbat i helgen. Det är inget ovanligt precis :)
Fredags natt(efter jobbet) så satt jag och Knutte och drack lite och käkade upp min kebabtallrik :)
Sen så kom Kim över och efter det så kom även Swee och 2 kompisar till honom.
Sen så sitter killarna och snackar dataspel och verkar inte fatta att det är det totalt värsta ämnet då man är på fest.
Det är så extremt tråkigt och till slut blev jag fan arg.
Hotade med att ta undan drickan för dem :) haha
De gick då ut och rökte och sen så gick Swee och en kompis.
Jag verkade inte skrämma dem så mycket, men fan så arg jag blev.
Jag var inte vaken för att sitta och lyssna på sådant strunt hel natten, då kunde jag lika bra ha legat hemma i min säng och sovit :)
Men efter att de gick, så började vi spela lite kort och snacka ren svenska :)
Texas Hold'em med klunkar av alkohol som insats.
Det gick lite dåligt för mig, men var okej.

Kvart i 8 på morgonen så gick vi från Knutte, Kim följde med mig hem.
Det var inte läge att cykla hem då för han, sen så var det så halt ute att vi åkte skridskor på gatorna :) hehe
Han verkade överleva morgonen iaf, för tältsängen är inte den bekvämaste ;) hehe

Mamma ringde och väckte mig runt 11.40, för vi skulle iväg på julmarknad i Tobo med Erik och Jens.
Det var skönt att få lite tid för familjen, synd bara att jag hade dåliga skor på mig.
Höll på förfrysa ett tag trodde jag :)

Men lite fynd blev det :)

En sån fin liten krans :)

Sen så köpte jag en härlig liten ring, men en blå sten. Tyvärr fick jag inga bra bilder på den, hur jag än använde kameran. Det kanske måste vara naturligt ljus, vad vet jag.
Ska testa imorgon igen och se om det blir något bättre :)

Men nu tänker jag lägga mig och titta på en liten julfilm :)


Men måste bara säga, att i lördags natt så chockade en person mig, då jag jobbade.
Alltså det var så illa att jag tappade talförmågan ett tag.
Det var nog första och sista gången den personen kom till Brorsans, natte tid, men kul att den kom iaf :)

Nej nu räcker det, jag skriver nog imorgon, för jag har tur som är ledig då :) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0