Julbord

Ja, vi har varit på julbord i höstvädret.
Jag har alltid varit på julbord när det har varit snö ute, det här är första gången då man har haft julbord redan i november.
Men det finns ju inte tid för det senare i år, då vi alla jobbar konstant :)
Ja, det var med jobbet vi var.

Nu ska jag försöka sova, men min ena axel krånglar fortfarande.
Jag håller på bli lite smått arg på detta nu, jag vill bli bra och slippa detta hinder.
För det hindrar mig så mycket.
Men jag ska börja knapra värktabletterna bättre denna gång, jag slarvade lite sist.
Det kan ju vara orsaken till att det inte blev bra, men man vet ju inte.

Imorgon så blir det att sätta mig med lite papper och kanske städa lägenheten, för jag kan ju använda vänster hand och arm någerlunda ;) haha

Så sov gott alla :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0