Axmar brygga

Igår så var man på julbord med Freddan, Alexandra, Sandra och några nya bekanta.
Det var roligt :)
Jag är ju en riktig fiskfantast, och den rökta makrillen och pepparlaxen var riktigt goda.
Och den kokta potatisen var god :)
Efteråt så blev det lite vin och kortspel hos Freddans syrran, sen tog vi oss ner till Interpol och drack några drinkar.
Jag och Sandra fick skjuts hem utav morbror då han gick av jobbet vid 3 tiden.

Imorse så var det bara att kliva upp och ta sig till jobbet :)
Det tog ungefär en halvtimme(kanske lite mera) innan jag var riktigt klar i huvudet på jobbet :)
Men jag har haft roligt idag.
Jag trivs väldigt bra på mitt jobb och jag gillar att det är mycket att göra.
Det får mig att hålla mig på alerten och jag kommer inte precis bli gammal i förtid :)
Jag tror nog att jag ska tvätta av mig lite grann nu och krypa i säng.
Imorgon så blir det skola igen :)
Får se vilka som har överlevt praktiken :) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0